Tel: +420 731 628 740 | Email: office@centr.cz

Crisis management v době COVID-19

COVID – 19

CENTR GROUP a opatření proti COVID-19

COVID – 19, tak tento název si dozajista zapamatujeme na dlouho. Ano je to těžký soupeř, který nyní zkouší naše možnosti, a svým atakem prověří to, jak s ním naložíme.

„Postaráme se o Vás“ řekl CEO Jaroslav Pajonk, v souvislosti s příchodem nových informací, týkající se vzniku mimořádného stavu, vyhlášeného v reakci aktuální hrozby v podobě CORONAVIRU. CENTR GROUP je dlouhodobě etablovaná bezpečnostní agentura, která má s přípravou krizových plánů obrovské zkušenosti. A přísloví o „kovářově kobyle“ u nás rozhodně neplatí.

Krok první

Krok první bylo okamžité ustanovení „Krizového managementu“ který řídí kroky ve všech společnostech skupiny Holdingu. Bez velení, není vedení. Urychleně jsme přijali bezpečnostní opatření a vedení společnosti rozdělili tak, aby v případě napadení jednoho, mohl převzít jeho úkoly druhý. Každodenní komunikace probíhá vzdáleně za využití bezpečné komunikace, a lze tak velmi operativně reagovat a zajišťovat bezpečnostní požadavky.

Krok druhý

Krok druhý byl spuštěn současně s prvním, a bezpečnost výkonu našich zaměstnanců byla posílena dodáním antiseptických gelů, ochranných brýlí a ostatních prostředků osobní ochrany. Nejen chemie může pomoci a tak došlo i ke změnám systému služby tak, abychom zabezpečili výkon režimovým opatřením bez zbytečných výdajů našich klientů.

Situace se vyvíjí a tak někteří z našich klientů museli své provozovny uzavřít, případně radikálně omezit svůj provoz. Po zvýšení mimořádných opatření jsme zajistili bezpečnostní služby změnami jak v systému ochrany, tak i v počtu službukonajících. Hotelové komplexy, restaurace případně office centra, tam všude dochází ke změnám. Ruší se kultruní a společenské události, takže se uvolnili zaměstnanci obvykle zajišťující Event Security či ochranu VIP osob. Ty můžeme povolat na jiné, aktuálně potřebné úkoly.

Například jako ve slavné „Pařížské ulici“, kde došlo k posílení služby Walking Security, tak i služby fyzické patroly objektů, výjezdových jednotek a Non Stop Dispečinku. Objekty uzavřených marketů či jiných provozoven, jsou pak zabezpečeny naší službou nepřetržitě.

Co vše můžeme v této situaci pro vás udělat, díky sestavení krizového týmu řešíme problematiku zajištění vždy aktuálně a to v režimu 24/7. Díky přijatým režimovým opatřením, která jsou vždy nadefinována na konkrétní problematiku daného zákazníka, zavádíme efektivně jak do samotného výkonu služby, tak současně s řešením rizika kterému jsou zaměstnanci vystaveni.

Připravenost na situaci

Jak jsme připraveni na situaci při zvýšeném počtu onemocnění ze strany zaměstnanců a na zabezpečení činnosti fyzické ostrahy? I tyto otázky napadají všechny, kdo se obávají o další vývoj. Právě v rámci krizového řízení byl ve spolupráci s provozním odborem připraven krizový plán. Na jeho základě byly vytvořeny personální rezervy, došlo k posílení klíčových zakázek, připravila se rezerva ve formě prvků technické ochrany. To vše bude využito a nasazeno právě v případech, kdy dochází k omezování provozu, uzavírání provozoven na základě rozhodnutí vlády ČR.

Naši zaměstnanci a klienti si mohou být jisti, že naše služba, ať se jedná o úklidové služby, fyzickou či technickou ostrahu či facility management, nebude ani přes veškerá úskalí ohrožena.


Váš krizový štáb CENTR GROUP

Přidat komentář





Rychlý kontakt
Zavolejte nám kdykoliv

 

Neváhejte nás
kontaktovat!

 

24 hodin denně

 

+420

731 628 740

 

 

 

Další kontakty naleznete zde